آرشیو اردیبهشت ماه 1401

در اين وبسايت شما را در جريان تازه هاي هوش مصنوعي و يادگيري ماشين قرار مي دهيم.

تکنیک‌های یادگیری عمیق

۲۰ بازديد
تکنیک‌های یادگیری عمیق با استفاده از شبکه‌ی بزرگی از داده‌ها راه‌حل‌هایی را ارائه می‌دهند که هدفشان تبدیل جهان به مکانی کارآمد و ایمن است.

لیست زیر هرچند ذاتا بسیار پیچیده است، مروری کلی از محبوب‌ترین تکنیک‌های یادگیری عمیق را برای توسعه‌ی فرایند‌ها و حل بسیاری از مشکلات ارائه می‌دهد. در ادامه‌ی مطلب می‌خوانید تکنیک‌های یادگیری عمیق چیست.

شبکه‌های چندلایه‌ی پِرسِپترون (Multilayer Perceptron Networks)؛
شبکه‌های عصبی پیچشی (Convolutional Neural Networks)؛
شبکه‌های عصبی بازگشتی (Long Short-Term Memory Recurrent Neural Networks).
سازمان‌ها می‌توانند هنگام تصمیم گیری درمورد چگونگی بهبود محصولات، خدمات و وظایف خود و هم‌چنین تعیین هدفگذاری برای آینده، از این شبکه‌های عصبی پیشرفته استفاده کنند.

شما میتوانید برای مطالعه مقاله ای جامع در مورد یادگیری عمیق مقاله "انجام آنلاین یادگیری عمیق در بیگ پرو1" در وبسایت بیگ پرو1 را مطالعه کنید.

پزشکی و یادگیری خودکار

۱۴ بازديد
هوش مصنوعی و یادگیری ماشین دنیای ما را تحت تاثیر خود قرار داده اند، یادگیری ماشین که زیرمجموعه هوش مصنوعی است در تمامی حوزه ها وارد شده و باعث رشد آنها شده است.
یکی از الگوریتم های یادگیری ماشین که نقش بسزایی در حال حاضر بشر دارد، الگوریتم یادگیری ماشین خودکار است، این الگوریتم کاربردهای فراوانی دارد که یکی از آنها ورود به حوزه پزشکی است، یادگیری ماشین خودکار به دانشمندان کمک کرده تا بتوانند در کمترین زمان ممکن واکسن کووید19 را تولید کنند. این الگوریتم در صنعت داروسازی بسیار موثر بوده و هست.
در ادامه میخواهیم به شما یک مقاله معرفی کنیم که در آن به طور کامل کاربرد یادگیری ماشین خودکار در صنعت داروسازی را شرح می دهد.
اگر به این موضوع علاقه مند هستید برای مطالعه مقاله اینجا کلیک کنید.

نرم افزار تحلیل آماری Microfit

۱۶ بازديد
مایکروفیت یک نرم افزار ویژه اقتصاد سنجی- کاربرد علم آمار در اقتصاد یا Econometric است که قابلیت ­های بسیاری در انجام روش­ های رگرسیونی و تمامی آزمون­ های مکمل آن در اقتصاد دارد و برای محققان رشته­ های علوم اقتصادی می­ تواند بسیار مفید واقع شود.


نرم افزارهای متعددی برای انجام تحلیل آماری مورد استفاده قرار می­ گیرند که هر یک ویژگی و خصوصیت خاص خودشان را دارند، تسلط به تمامی این نرم افزارها امکان پذیر نیست بنابراین برای انجام تحلیل آماری باید به دنبال بهترین گزینه ای باشید که هم کیفیت بالایی داشته باشد و سریع و دقیق کار شما را راه بیاندازد و هم مقبرون به صرفه باشد، یکی از این ابزارها بیگ پرو1 است، ابزار تحلیل آماری بیگ پرو1 این امکان را ایجاد کرده تا کاربر بتواند بدون تخصص کافی در انجام تحلیل آماری مانند یک متخصص و دقیق و سریع تحلیل آماری خود را انجام دهد. برای ورود به وبسایت بیگ پرو1 روی لینک زیر کلیک کنید:

https://bigpro1.com/fa/top-5-statistical-analysis-software/