آرشیو اسفند ماه 1400

در اين وبسايت شما را در جريان تازه هاي هوش مصنوعي و يادگيري ماشين قرار مي دهيم.

کاربرد یادگیری ماشین در شبکه های مجازی

۲۲ بازديد
بسیاری از ما روزانه دست کم یک ساعت را به گردش در شبکه های مجازی، خصوصا اینستاگرام اختصاص می دهیم و به همین سادگی به استفاده از ماشین لرنینگ می پردازیم. بخش Explore اینستاگرام با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین، دقیقا مطابق با علاقه مندی های ما تنظیم می شود. برای مثال اگر مدت کوتاهی (مثلا دو روز) به تماشای فیلم های کوتاه حیوانات بپردازید، در روزهای آتی فیلم های مشابه بیشتری در این بخش مشاهده خواهید کرد. این قابلیت در سایت youtube نیز دیده می شود.

همچنین فیس بوک به طور وسیع از الگوریتم های ماشین لرنینگ برای تشخیص چهره استفاده می کند و می تواند با دقتی حدود 97.25 چهره افراد را در تصاویر مختلف تشخیص دهد.
درآخر پیشنهاد من به شما مراجعه به وبسایت بیگ پرو1 و مطالعه مطالب مفید این وبسایت است؛ همچنین میتوانید از ابزارهای دقیق این وبسایت استفاده کنید و پروژه های یادگیری ماشین خود را در سریعترین حالت ممکن انجام دهید.

patient registry چیست؟

۱۸ بازديد
patient registry عبارت است از یک سیستم سازمان یافته که کار جمع آوری، ذخیره سازی، بازیابی، تجزیه و تحلیل و اشاعه اطلاعات افراد خاصی که دارای بیماری بخصوصی هستند یا شرایط خاصی (مثلاً risk factor) را دارند که انها را مستعد به وقوع یک رویداد مرتبط با سلامت بنماید.
همچنین این اطلاعات می تواند شامل اطلاعات تماس فرد با مواردی شناخته شده یا مشکوک باشد که منجر به عوارض نامطلوبی در سلامت فرد بگردند.
Population based Registry: یا ثبت مبتنی بر جمعیت، عبارتست از ثبت اطلاعات بیمارانی که در یک منطقه جغرافیایی خاص ساکن بوده و اطلاعات کلیه افراد آن جمعیت ثبت گردد.
Clinical Based Registry: ثبت اطلاعات بر پایه مراجعین به مراکز درمانی خاص که در این حالت پوشش جمعیتی ممکن است روشن نباشد
 
برای اطلاعات بیشتر درمورد رجیستری پزشکی و یا ایجاد رجیستری پزشکی می تو.انید به وبسایت بیگ پرو1 مراجعه کنید و از ابزارهای دقیق این وبسایت استفاده کنید. برای ورود به این وبسایت اینجا کلیک کنید.

پرسشنامه چیست؟

۲۳ بازديد
درک پرسشنامه و ویژگی های پرسشنامه و نقاط قوت و ضعف آن، و همین‌طور حساسیت‌هایی که باید در مورد یک پرسشنامه وجود داشته باشد، کار ساده‌ای نیست.

با جرأت می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین دستاوردهای کسی که در مقاطع تحصیلی رسمی دانشگاهی، سطح PhD را به پایان می‌رساند، این است که می‌تواند این ظرافت‌ها را درک کند.

هنوز هم کم نیستند پرسشنامه هایی که سالها در مقیاس میلیونی مورد استفاده قرار می‌گیرند و دانشگاه‌های بزرگ جهان آنها را تایید می‌کنند و بعداً مشخص می‌شود که در طراحی آنها مشکلاتی وجود داشته است.

برای درک دشواری ماجرا، کافی است به عنوان مثال، این مسئله را در نظر بگیرید که پس از سالها رواج پرسشنامه MBTI در جهان، هانس آیزنک در کتاب خود گزارش می‌کند که چیزی که در پرسشنامه MBTI تحت عنوان درونگرایی – برونگرایی اندازه گیری می‌شود، دارای سوگیری سنجش (Loading) با نوروتیسیزم است و نمی‌تواند درونگرایی – برونگرایی را به صورت کاملاً مستقل اندازه گیری نماید!

اگر دوست دارید که بیشتر درمورد پرسشنامه ها و نحوه ایجاد آنها بدانید و یا درحال انجام پاباننامه خود هستید و نیاز به ایجاد و انتشار پرسشنامه دارید پیشنهاد می کنم به وبسایت بیگ پرو1 سر بزنید و از امکانات بی نظیر این وبسایت استفاده کنید.